Uslovi korišćenja
I - OPŠTE ODREDBE I USLOVI korišćenja Homely web stranice i web shop-a 1. Molimo Vas da pažljivo pročitate ovaj Ugovor. Pristupanjem i korišćenjem ove web stranice ili korišćenjem bilo kojeg njenog dijela ili usluge koja je dostupna kroz web stranicu „Homely“ (www.homely.ba), saglasni ste s Odredbama i Uslovima navedenim u daljem tekstu, i u tom smislu Ugovor će se smatrati potpisanim. Ovaj Ugovor je sklopljen između Homely home decor-iDostava d.o.o. i korisnika.
II - POJMOVI
1. U ovom Ugovoru, osim ako kontekst ne zahtijeva drugačije slijedeći nazivi znače:
2. "Korpa“ predstavlja skup ili spisak proizvoda ili usluga koji ste Vi sastavili prema Vašem interesovanju, te predstavlja Vaš odabir.
3. Ako se registrujete kod nas za usluge i pridržavate se ostalih stavki ovog Ugovora, možete dobiti pomoć pri korišćenju usluga i kupovine proizvoda iz online prodavnice „ Homely“,
4. "Web shop" označava web stranicu: www.homely.ba
5. Zadržavamo pravo izmjene ovih odredbi i uslova u bilo kojem trenutku. Sve izmjene i dopune uslova će biti objavljene online na web shop-u: www.homely.ba. Vi kao korisnik može otkazati ovaj Ugovor putem pisanog dokumenta (poštom ili e-mail-om na
III - WEB STRANICA I USLUGE 1. Primjena uslova: Korišćenje usluga i web stranice su u skladu s odredbama i uslovima navedenim u ovom Ugovoru. 2. Starost: Za korištenje web shop-a i / ili usluge (bilo sa ili bez registracije), morate imati 18 godina ili više. 3. Mjesto korišćenja: Web shop i usluga kupovine i dostave na kućnu adresu, trenutno su usmjerene isključivo na one koji su pristupili našom web shop-u iz Bosne i Hercegovine. 4. Oprema i konekcija: Za korišćenje web stranice i/ili usluga potrebno je da obezbjedite računarsku opremu i internet konekciju. Mi nismo odgovorni za troškove telekomunikacija ili druge troškove koji mogu nastati korišćenjem našeg web shop-a. 5. Registracija: Vi možete koristiti naš web shop i bez registracije, međutim registracijom za usluge moći ćete koristiti više funkcionalnosti naše web stranice. Mi zadržavamo pravo da odbijemo novu registraciju ili otkažemo staru registraciju u bilo kojem trenutku.
IV - OPŠTA PRAVILA O KORIŠĆENJU USLUGA I WEB STRANICE „Homely“
1. Ne garantujemo da će web shop raditi bez greške i ne preuzimamo odgovornost za bilo kakve greške ili propuste. U slučaju greške u usluzi, grešku treba prijaviti putem e-maila na:
V - KRŠENJE PRAVILA 1. Ako Vi ili neko drugi, uz Vaše dopuštenje, koristi web shop ili uslugu protivno ovom Ugovoru, možemo obustaviti korišćenje neke usluge i / ili web sop-a (u cijelosti ili djelimično). 2. Ako jednom obustavimo korišćenje usluge ili web shop-a, možemo trajno odbiti ponovno korišćenje usluge ili web shop-a, ili eventualno sve dok ne primimo pismenu garanciju od Vas da neće biti ponovnog kršenja odredbi ovog Sporazuma.
VI - INTERNET SERVIS „Homely“ 1. Servis „Homely“ (sa registracijom za ovu uslugu) Vam omogućava: 2. Pristup informacijama o proizvodima, cijenama proizvoda i uslugama omogućen je i bez registracije 3. Razne vrste poređenja proizvoda, cijena proizvoda i usluga 4. Ako se registrujete kod nas za usluge servisa „ Homely “, to Vam dodatno olakšava interakciju sa nama.
V - Ponude 1. U sklopu našeg web servisa nudimo artikle koji su trenutno na lageru, međutim ne možemo garantovati da je ponuda u svakom momentu Vašeg pregleda i stavljanja proizvoda u korpu dostupna. 2. Proizvodi kojih ne bude na lageru, a Vi ih poručite, neće Vam biti naplaćeni i u tom slučaju ćete biti obavješteni o tome kroz stanje Vaše korpe. 3. Mi možemo koristiti razne algoritme za filtriranje i odabir ponuda za koje vjerujemo da su pogodne i prikladne za prikaz. Naš izbor se temelji na vlastitim unutrašnjim podudaranjima i kriterijumima filtriranja. Nastojat ćemo, kada god je moguće, isključiti sve subjektivne činioce i poglede tako da pregled bude u skladu s fer i poštenom praksom i nepristrasan.VI – CIJENE I ALTERNATIVNE STAVKE 1. Date cijene su informativnog karaktera. 2. Tokom korišćenja usluge servisa i upoređivanja cijena, možemo imati uvid u sadržaj Vaše korpe te možemo: - Ponuditi alternativne stavke koje imaju nižu cijenu ili bolje vrijednosti (što znači nižu cijenu po jedinici). Alternativne stavke se dodaju automatski u Vašu korpu (nije pravilo da će se uvijek automatski dodati), a Vi možete odlučiti da li da ih prihvatite ili ne. - Ponuditi alternativne stavke u smislu da sugerišemo trgovinu na nižu razinu (jeftiniji proizvodi). Ove alternativne stavke su automatski dodate u Vašu korpu (nije pravilo da će se uvijek automatski dodati) i Vi možete odlučiti da li da prihvatite ili ne. - Zamijeniti nedostupne stavke. U tom slučaju, ove zamjenske stavke automatski će se staviti u Vašu korpu (nije pravilo da će se uvijek automatski dodati), dok tu stavku možete odbiti i onda će u Vašoj korpi nedostajati jedna stavka. Sa ovim će te biti upoznati prije završetka kupovine. - Bez obzira jesu li stavke u Vašoj korpi dodate automatski ili ne, Vi uvijek imate opciju da odbijete kupiti takve stavke. - Vi ste uvijek slobodni ignorisati predložene alternative i odbiti automatske zamijene - ekvivalente za nedostupne predmete. Vaša je odgovornost da provjerite da su alternativne ponude i zamjene prihvatljive za vas.
VII – REDOSLJED prikazivanja, grupisanje proizvoda i posebne ponude 1. U sklopu naše usluge biti će Vam ponuđeni proizvodi na temelju različitih kriterijuma. Kriterijumi se mogu promijeniti tokom vremena. Neki od kriterijuma su: - Prikaz proizvoda i usluga je po abecednom redu; - Proizvodi i usluge mogu se sortirati po rangu samog brenda i to od vodećeg brenda pa na niže (po broju proizvoda koje nudi brend ili po popularnosti na web stranici, i sl.); 2. Mi ćemo nastojati prikazati proizvode i usluge na temelju Vaših odabranih kriterijuma, ali sam prikaz može zavisiti od sponzorisanih stavki koje se mogu pojaviti u bilo kojoj poziciji. Predstavljanje ili naručivanje proizvoda i usluga se vrši pomoću naših algoritama napravljenih na osnovu određenih pretpostavki i određenih unutrašnjih razmišljanja. Mi ćemo uložiti napore da prikaz proizvoda i usluga bude prema Vašim odabranim kriterijumima, ali ne garantujemo da će naš poredak svih proizvoda i usluga uvijek i u potpunosti biti objektivan. To znači da možemo odabrati prikaz određenih proizvoda i usluga koji može varirati zavisno o kriterijumima odabranim od strane Homely-a, a na osnovu subjektivnih kriterijuma (sponzorisane stavke i sl.).
VIII – VAUČERI, POKLON KUPONI 1. U sklopu Kupovine na web stranici Homely biće Vam ponuđeni vaučeri ili poklon kuponi. 2. Vaučeri su online kuponi namjenjeni svim korisnicima web stranice sa čijom upotrebom se ostvaruje popust prilikom kupovine. 3. Vaučeri imaju svoj rok, te prilikom korišćenja vaučera obavezni ste provjeriti rokove i uslove vezane za konkretan vaučer (provjeriti trajnost i ograničenja).
IX - DOSTAVA I EVENTUALNE REKLAMACIJE 1. Web shop „Homely“ robu dostavlja na području Bosne i Hercegovine. 2. Naručena roba će biti sortirana približno onako kako je i grupisana i podjeljena po kategorijama na web shop-u, a za transport spakovana tako da se uobičajenom manipulacijom u transportu ne može oštetiti. 3. Naručena roba će biti dostavljena u roku definisanom na predračunu u zavisnosti od vrijednosti, težine, broju paketa, kilometraže i mjestu isporuke od trenutka poručivanja. 4. Dostava porudžbine se naplaćuje po važećem cjenovniku koji je jasno istaknut na strani gdje vršite odabir vremena dostave. 5. Ukoliko neki proizvod nedostaje u odnosu na poručenu robu, porudžbina će biti isporučena bez tog proizvoda i neće biti naplaćena.
X - REKLAMACIJE 1. Kupac je dužan prilikom preuzimanja naručene robe provjeriti sadržaj isporuke i u slučaju eventualnih grešaka u isporuci ili oštećenja robe, odmah reklamirati dostavljaču koji je robu i dostavio. Robu ne preuzimati ako su na njoj vidljiva spoljašnja oštećenja. Ako nieste zadovoljni sa naručenim artiklom, možete ga vratiti, s tim što se o tome mora sačiniti zapisnik gdje treba jasno navesti razlog povraćaja robe. Razlozi za povraćaj robe mogu biti: oštećena ambalaža i neadekvatan proizvod. Prilikom povraćaja neispravne i/ili oštećene robe iznos računa će biti umanjen na licu mjesta za cijenu koštanja vraćenog artikla. 2. Provjera ispravnosti porudžbine se vrši prilikom preuzimanja iste, a naknadne reklamacije se ne uvažavaju.
XI - PLAĆANJE 1. Plaćanje porudžbina se vrši gotovinski (prilikom isporuke), virmanski prema predračunu (uplatom na žiro račun preko poslovnih banaka) 2. Uplatilac je odgovoran za plaćanje proizvoda, tj. transakciju i prenos novčanih sredstava prema iDostava d.o.o. 3. Korištenje web shop-a je trenutno besplatno za sve posjetioce web shop-a Homely. iDostava d.o.o. zadržava pravo naplatiti uslugu u budućnosti za određene usluge koje su prethodno bile besplatne. Uvijek ćete biti blagovremeno obaviješteni o svim promjenama prije nego budete izloženi nekom trošku. U slučaju naplate neke usluge u budućnosti, mi ćemo Vas pitati za takve detalje.
XII - IZJAVA O KONVERZIJI PLAĆANJA Izjava o konverzijama - Sva plaćanja će biti obavljena u konvertibilnim markama ( KM ).
XIV - IZJAVA O PRIVATNOSTI Obavezujemo se da ćemo pružati zaštitu ličnih podataka kupaca, na način da prikupljamo samo osnovne podatke o kupcima / korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obaveza; informišemo kupce o načinu korišćenja prikupljenih podataka, redovno dajemo kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi podaci o korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje Online kupovine ulaznica. Svi naši zaposleni i poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.
XV - PORUKE I OBAVJEŠTENJA 1. U sklopu usluge Homely Web Shop-a, mogu Vam biti poslate poruke (e-mail, sms i sl.) koje mogu sadržavati ponude ili druge informacije o proizvodima i uslugama koje ste možda odabrali. Ne snosimo bilo kakvu odgovornost za tačnost i/ili potpunost za dostavljene informacije (e-mailom, ispisom sa drugih web stranica i sl.), međutim, mi ćemo učiniti sve razumne napore kako bi osigurali da su sve informacije ili prijedlozi koje primite u poruci budu tačne. 2. Slanjem(ostavljanjem) Vašeg e-maila u bilo kom svojstvu, slažete se da Homely i njegovi saradnici, kao i firme sa kojima Homely ima ugovoreni odnos, mogu koristiti Vašu e-mail adresu kako bi Vas obavjestili o statusu Vaše korpe ali i u druge svrhe vezane za proizvod ili uslugu, kao i u administrativne svrhe.
XVII - REGISTRACIJA 1. Registracija Vam omogućava da poručujete, kupite i pošaljete “Korpu” koju ste odabrali u vidu narudžbine direktno u Homely i time ostvarujete direktan kontakt sa nama. 2. Vaše korišćenje našeg Web-Shop-a je u potpunosti na Vašu odgovornost. 3. Sadržaj web shop-a Homely je takav kakav je prikazan i dostupan je kada je dostupan, a mi ćemo se truditi da bude praktičan za primjenu i dostupan 24h - 365 dana u godini. 4. Homely se odriče bilo kakvih garancija, uključujući ali ne ograničavajući se na garanciju za dostupnost, tačnost informacija, sadržaj informacija i usluga. 5. Homely ne garantuje da će stranica raditi bez grešaka, zastoja ili prekida. 6. Homely ne garantuje da server na kome je postavljena stranica nije ili da neće biti zaražen virusom. Homely kao firma, bilo ko od vlasnika, direktora, menadžera, agenata, saradnika (kolektivno ili pojedinačno) nije niti može biti odgovoran za bilo koju vrstu eventualne štete, uključujući, ali ne ograničavajući se na direktnu, indirektnu ili posljedičnu štetu po osnovu korišćenja ili nekorišćenja stranica ili neke od usluga internet stranica.
Za sve dodatne informacije, molimo da nas kontaktirate:
033 871 638 – svakog radnog dana 10-18h